Zakres inwestycji nad którymi sprawowany
będzie nadzór obejmuje: „Projekt i budowę autostrady A-1
Tuszyn–gr. woj. łódzkiego/śląskiego. Zad. I Odc. A
335+937,65–351+800. Zad. II Odc. B 351+800–376+000. Zad. III
Odc. C 376+000–392+720. Zad. IV Odc. D 392+720–399+742,51.”
W zakresie części nr 2: „Projekt i budowa autostrady A-1
Tuszyn (bez węzła) – gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km
335+937,65 do km 399+742,51. Odcinek B – węzeł Bełchatów
(bez węzła) – węzeł Kamieńsk (z węzłem) od km 351+800,00 do
km 376+000,00”
Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich
niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych
decyzji administracyjnych, budowie w/w odcinka oraz
uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Projekt i budowa autostrady A-1 Tuszyn–gr. woj.
łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51.
Odcinek B – węzeł Bełchatów (bez węzła) – węzeł Kamieńsk (z
węzłem) od km 351+800,00 do km 376+000,00 obejmuje w
szczególności:
1. Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem
wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii, pozwoleń
i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację
inwestycji
2. Roboty przygotowawcze
3. Roboty drogowe w zakresie:
1) budowę autostrady A1 od km 351+800.00 do km 376+000.00,
2) zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nawierzchni z
warstwą nawierzchniową z betonu cementowego na autostradzie
(Trasa Główna) oraz konstrukcji nawierzchni z górnymi
warstwami z mieszanki mineralno-asfaltowej na dojazdach do
obiektów inżynierskich, na łącznicach, na drogach
poprzecznych oraz na drogach obsługujących przyległy teren,
zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 2.1.1;
3) rozbiórkę istniejącego korpusu drogowego ze względu na
budowę autostrady A1 po śladzie istniejących dróg,
a) rozbiórka istniejącego korpusu musi zostać dokonana na
głębokość wynikającą z obliczonych grubości nowych warstw
konstrukcji nawierzchni Trasy Głównej w odniesieniu do
niwelety z Projektu Budowlanego oraz zastałych właściwości
odkrytych warstw,
b) powstały materiał z rozbiórki istniejącego korpusu dróg
stanowi własność Wykonawcy (zgodnie z subklauzulą 7.9),
wartość którego należy uwzględnić w ofercie.
4) węzły drogowe: „Kamieńsk” w km 375+244,
5) Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP): nie dotyczy,
6) Obwody Utrzymania Autostrady „Kamieńsk” z budynkiem
administracyjno-socjalnym i budynkami towarzyszącymi,
7) przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z
autostradą,
8) budowę dróg innych niż autostrada (w tym zmiana przebiegu
istniejących dróg, budowa łączników, budowa dróg
obsługujących tereny przyległe, budowa dróg obsługujących
tereny przyległe do inwestycji i przywracające naruszone
połączenia drogowe),
9) budowę lub przebudowę infrastruktury dla pieszych i
rowerzystów,
10) w przypadku skrzyżowania drogi krajowej z linią kolejową
- zaprojektowanie i budowa skrzyżowania dwupoziomowego, w
sposób umożliwiający likwidację przejazdów znajdujących się
w odległości 3 km z każdej strony wybudowanego skrzyżowania
dwupoziomowego,
11) przejazdy awaryjne oraz wjazdy awaryjne na autostradę,
12) pasy technologiczne,
13) obiekty inżynierskie w ciągu autostrady i w ciągu dróg
krzyżujących się z autostradą,
14) system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające
korpus drogowy: rowy drogowe, kanalizację deszczową,
urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne,
retencyjno-infiltracyjne i inne,
15) urządzenia ochrony środowiska: zabezpieczenia
akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne
wraz z ogrodzeniem ochronno–naprowadzającym, zieleń,
16) infrastrukturę dla potrzeb obiektów przy autostradzie
zlokalizowanych w ciągu autostrady w tym (w zależności od
potrzeb): sieci energetyczne zasilające i oświetleniowe,
sieci wodociągowe, sieci i urządzenia oczyszczające ścieki
sanitarne, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami
podczyszczającymi i inne,
17) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej
infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i
energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej
i sanitarnej, sieci gazowych, urządzeń melioracyjnych i
hydrologicznych, urządzeń kolejowych i innych,
18) wyburzenia budynków i obiektów budowlanych,
19) sieć teletechniczną na potrzeby Zamawiającego wraz z
kanałem teletechnicznym;
20) oświetlenie drogowe,
21) urządzenia BRD: oznakowanie autostrady i dróg
związanych, bariery ochronne, osłony przeciwolśnieniowe i
ogrodzenie autostrady,
22) oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń
melioracyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzenia
wody z pasa drogowego,
23) po zakończeniu Robót wykonać pełną rekultywację terenów
zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy,
drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy
oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez
Wykonawcę,
24) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg,
nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków
uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu
technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
25) wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych
dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w
liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich
projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic
tych pasów drogowych,
26) wszelkie Roboty wynikające z konieczności podłączenia
odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego
ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą
z przyjętych rozwiązań,
27) System Zarządzania Ruchem (w tym m.in. system telefonii
alarmowej, system urządzeń do ważenia pojazdów w ruchu),
28) wykonanie map podziału i wprowadzenie zmian w Planie
zagospodarowania terenu inwestycji.
(Dla zadania została wydana Decyzja ZRID w oparciu o
sporządzone mapy podziału działek. W obrębie Kamieńsk 1
zostały wykonane mapy podziału do w/w decyzji i zatwierdzone
w powiatowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i
kartograficznej. Mapy te zostały opracowane na podstawie
niezatwierdzonych, wcześniej wykonanych na zlecenie ZDW w
Łodzi podziałów nieruchomości położonych w Kamieńsku,
oznaczonych jako działki nr 32 na działki nr 32/1 i 32/2,
42/3 i 42/4 w obrębie Kamieńsk 01. W związku z powyższym
należy opracować nowe mapy z projektem podziału
nieruchomości działek o nr 32, 37/2 i 42/2 w obrębie
Kamieńsk 01, tzn. nie uwzględniając powyżej opisanych
podziałów wykonanych na zlecenie ZDW w Łodzi i GDDKiA do
decyzji ZRID).
29) Wykonania Planu Działań Ratowniczych’
30) Wykonanie wszelkich innych robót i opracowań jakie okażą
się niezbędne dla zoptymalizowania i zrealizowania
inwestycji,
31) Uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na
użytkowanie inwestycji.